Hebben uw klanten het al gevraagd? Wat is uw CO2-footprint? U bent zeker niet de eerste. Veel bedrijven krijgen momenteel vragen van hun klanten of ze hun CO2-footprint kunnen overleggen. Dat roept natuurlijk de strategische vraag op: welke footprint is acceptabel voor mijn klanten? En wat betekent dat voor mijn inkoopstrategie en toekomstige kosten?
BlueTerra heeft de afgelopen jaren waardevolle trajecten begeleid bij diverse bedrijven en wil op dit webinar een doorkijk geven wat CO2-footprints kunnen bijdragen aan een robuuste bedrijfsvoering en hoe je dit slim implementeert.
Programma
Wat is de toegevoegde waarde van een CO2-footprint? – Emma Pik
- Uitleg over wettelijk kader
- Methodieken SBTI, ISCC, EPD
- Impact van CBAM
Hoe geef je slim invulling aan CO2-footprints? – Eva Juffermans
- Van grof naar fijn werken
- Hoe kun je dat aantonen?
- Voorbeelden uit de praktijk
Wat leveren CO2-footprints op? – Arjen de Jong
- Toekomstbestendige bedrijfsvoering
- Inkoopstrategie
- Ondersteuning vanuit de overheid
Wanneer
Dinsdag 12 maart van 15:00 uur tot 16:00 uur. We organiseren het webinar via Microsoft Teams.
Inschrijven
U kunt zich niet meer inschrijven voor dit webinar. Voor vragen kunt u contact opnemen via info@blueterra.nl of bel 088 – 520 04 00.